האתגר העסקי המרכזי בסביבה הקמעונאית התחרותית, כיום, הוא יצירת העדפה ונאמנות  אצל הלקוחות לעומת המתחרים.

וזאת כאשר הלקוחות הופכים בררנים יותר, מחושבים ומתוחכמים, והזירה התחרותית נעשית אינטנסיבית יותר, קשה ורוויה.

זה קורה לא רק אצלך !

גם המתחרים שלך מתמודדים בסביבה עסקית מורכבת.

אבל איך הם עושים את זה ?

מה הם עושים יותר טוב… ?

124341[1]

  זה הזמן לשאול את עצמך:

  •    ­­­"האם אני באמת מכיר את הלקוחות שלי" ?
  •    "האם אני יודע מה חשוב להם" ?
  •    "ממה מושפעות החלטות הרכישה של הלקוחות" ?
  •    "עד כמה הלקוחות נאמנים למותג שלי" ?
  •    "מתי ולמה הלקוחות מעדיפים לרכוש מהמתחרה שלי" ?
  •   "מה אני יכול לעשות טוב יותר מהמתחרים שלי ואיך ?"

תן לנו לשאול עבורך את השאלות, לספק לך את התשובות ולהמליץ לך כיצד להתמודד באופן אפקטיבי בזירה התחרותית שלך.

 

Retail Competitive Edge הינו שירות מבית הד און שנועד לספק לך ניתוח מקיף של הזירה התחרותית בה פועל העסק שלך תוך התמקדות בשיקולים ובעמדות של הצרכנים והלקוחות שלך.

מהן התפוקות שתקבל מהתהליך:

1. תמונת מצב השוואתית של הזירה התחרותית:

1(2)[1]

2(1)[1]

3(3)[1]

2. ניתוח המענה התחרותי שלך בעיני הצרכנים ביחס למתחרים הישירים

3. המלצות לגבי דרכי פעולה אפקטיביות שיסייעו לך במיקוד הפעילות העסקית תוך מינוף היתרונות העסקיים שלך על פני המתחרים במישורים הבאים:

  • איכות המענה המוצרי
  • מיצוב מחיר
  • מקצוענות המכירה
  • חווית הקניה
  • פריסה גיאוגרפית

 

4[1]